UA-90137923-1 Madame Schischi: What to wear for Easter? - the pink dress....

What to wear for Easter? - the pink dress....



















Dress / Blazer / Heels / Clutch / Watch / Lips - Manhattan Rosewood Road

....

Hi guys,

as Easter is coming closer I am showing you my first out of three suggestions on "What to wear for Easter?". As we are finally in Spring I am totally into the pastells and more colorful colors (does this make sense?). I wasn´t really looking for this dress in fact a wanted a nude one with a floral print on it but I fell in love immidiately when I found it and it also was on sale. Yes !!! So I dropped the idea on the nude one and took the pink one. As this is really poping out I kept my accessoires in creme and white so I don´t get a color overload. I paired it with a white clutch and creme suede heels. 
Da Ostern unaufhaltsam näher rückt habe ich heute einen ersten von drei Outfitvorschlägen für euch. Seit der Frühling wirklich spürbar ist erfreue ich mich sehr an Pastellfarben. Eigentlich habe ich auch gar nicht nach einem pinken Kleid gesucht - ich wollte ein cremefarbenes mit Blumendruck aber da mir dieses sofort gefallen hat und auch nicht teuer ist habe ich danach gleich aufgehört zu suchen. Das Pink ist fast schon zu farbig um noch als Pastell zu gelten, aber ich finde es trotzdem einfach nur super passend und total schick für Ostern. Um es mit den Farbe nicht zu übertreiben habe ich alles andere in Nude oder Weiß gehalten.
 
The blazer is just additional. Maybe in your climate you are not freezing around Easter time :)

Thanks for stopping by. 

Take care. See you. 

No comments:

Post a Comment