Mar 9, 2017

Outfit: Yellow blazer / dotted peplum shirt / jeans skirt ....








Blazer similar here / Peplum Shirt similar here / Skirt similar here / Bag / Heels



....

Hi guys,
tomorrow we are already flying to our first vacation this year. I am so excited and a little stressed cause I had to get everything done before (packing, blogging) and couldn´t get off from work a day earlier (pretty bad).
So here is a great Spring outfit with bright colors and funny patterns. Yes I am speaking about this gorgeous peplum shirt. You could literally wear about 10 colors with it. The dots have all different colors. I chose a yellow blazer cause this got me right into Spring mood. 

Morgen fliegen wir endlich in useren ersten Urlaub des Jahres. Ich freu mich soooo. Allerdings hatte ich bis heute eine Menge zu tun mit packen, aufräumen und den Blog soweit vorzubereiten bis ich wieder zurück bin und am allerblödsten ist das ich heute nicht freibekommen habe, dass heißt das ich nach der Arbeit noch bissl was machen muss. 
Dieses Outfit ist eines meiner absolut Liebsten bis jetzt. Das schreit wirklich nach Frühling mit dem gelben Blazer und dem verspielten Peplumtop (zu dem hätte man locker zehn verschiedene Farben kombinieren können). Ein Jeansrock ist einfach immer ein cooles Teil für einen Look und auf meine Heels konnte ich natürlich nicht verzichten :) 


 Thanks for stopping by.
Take care. See you.

No comments:

Post a Comment

Ich freu mich über jeden Kommentar von Euch! Beleidigende Kommentare werden allerdings gelöscht!
Mit der Nutzung dieses Formulars erklärst du dich mit der Speicherung und Verarbeitung deiner Daten (Name und Email Adresse) durch diese Website einverstanden. Mehr dazu unter dem Tab - Datenschutz.

I am happy about every comment I get.
Please don´t be mean. These comments will be deleted.
By using and posting a comment you are agreeing that your data (name and e-mail adress) will be saved and processed on this website (read more about it under privacy policy).